loading...
mahoonia
reyhaneh بازدید : 25 یکشنبه 16 مهر 1402 نظرات (0)

استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش بازدید یکی از بهترین روش هاست که بتوانید کسب و کار خود را به افرادی بیشتری معرفی کنید. این روش می‌تواند در کمترین زمان، تعداد زیادی از مخاطبانتان را به کسب کار شما علاقه مند و جذب کند.  در نتیجه با کمترین هزینه توانسته اید آگاهی از برند خود افزایش دهید.

یکی از ویژگی های استوری این است که برای بیست و چهار ساعت فقط در دسترس است و اگر استوری های جدابی داشته باشید، مخاطب دیدن آنها را به تاخیر نمی‌اندازد چون که می‌داند ممکن است هر لحطه آن استوری ها را از دست بدهد.

در استوری ها شما فرصت این را دارید که بتوانید با مخاطبانتان صمیمی‌تر شوید و همین صمیمیت آنها را به شما وفادار می‌کند. پس نمی‌توان آن را دست کم گرفت. در ادامه راه های استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش بازدید را بازگو می‌شویم.

1: استفاده از تگ و هشتگ های مرتبط

شاید باورتان نشود ولی استفاده از تگ ها و هشتگ های مرتبط به طرز معجزه آسایی بازدید شما را افزایش می‌دهند. به شرط آن که بتوانید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. برای اینکه تگ ها و هشتگ های مرتبط خود را پیدا کنید، کافی است پرسونا مخاطب خود را درک کرده باشید. سپس از هشتگ هایی که کلمات کلیدی کسب و کار شما را دارا می‌باشد، استفاده کنید.

گاهی نیز با توجه به شرایط و مناسبت ها می‌توانید از هشتگ های ترند نیز استفاده کنید و آنها را به کسب و کار خود ربط دهید.

2: استیکرهای تعاملی را فراموش نکنید!

یکی از راه های دیگر که استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش بازدید را توجیه می‌کند، استیکر های تعاملی است. در هنگام استفاده از این استیکرها، حواستان باشد که به دلیل آنها را به کار نبرید. استفاده از آنها باید هوشمندانه و با هدف باشد. یعنی از قبل برای آن برنامه داشته باشید.

اگر بی دلیل آنها را استفاده کنید، مخاطب نمی‌تواند ارتباط برقرا کند و آنها را رد می‌کند و اینگونه است که نتیجه عکس می‌دهد. بخاطر داشته باشید که اگر مخاطبان شما با این استیکر ها تعامل داشته باشند، می‌تواند بازدید استوری شما را چند برابر کند.

3: متن های خود را جذاب بنویسد و بچینید

نوشتن متن های راغب کننده و جداب یک طرف قضیه و چیدمان درست و حرفه ای آنها نیز یک طرف دیگر قضیه است. اگر با قواعد کپی رایتینگ آشنا باشید این دیگر برای شما کار سختی نیست ولی باید بخاطر باشید که گاهی از کلمات را درشت تر بنویسید. فونت مناسب داشته باشید و مکان هایی که راحت تر دیده می‌شوند را برای متن های مهم بگذارید.

همچنین باید بتوانید مخاطبانتان را برای دیدن استوری بعدی راغب کنید و همیشه آنها را برای مطالب مهم تر کنجکاو کنید. داستان سرایی نیز یکی از دیگردلایل استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش بازدید است. زیرا داستان مخاطب را کنجکاو و سرگرم می‌کند.

4: ازعکس و ویدیوهای جذاب استفاده کنید

طراحی بصری مناسب از اصول اولیه فعالیت در اینستاگرام است. زیرا خود اینستاگرام به آن تاکید ویژه ای دارد. مخاطب نیز در اینستاگرام عادت به دیدن ویدیو ها و عکس های بی کیفیت ندارد. پیشنهاد می‌شود گاهی هزینه کنید و با توجه به مناسبت های مختلف استوری موشن داشته باشید و با استفاده از آن تخفیفات یا جشواره های خود را معرفی کنید.

 این گونه اعتبار شما نزد مخاطبانتان بسیار بالا می‌رود و آنها کار شما را تایید می‌کنند و حتما خودشان از خدمات و محصولات شما استفاده می‌کنند یا آنها را به دیگران معرفی خواهند کرد.

سخن آخر:

همانطور که متوجه شدید استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش بازدید، یکی از موثر و کم دردسرترین راه های جذب مخاطب جدید و نگهداری از او است. در این مطلب چند راه پر طرفدار را مرور کردیم که استفاده از آن ها به دقت نیاز دارد و همینگونه استفاده کردن از آنها بر خلاف تصور عموم جوابگو نیست.

هدف اصلی استوری، ارتباط داشتن بیشتر و فراموش نشدن توسط مخاطبان است که شما به صورت رایگان این امکان را دارید که جزوی از روزمره آنها شوید و مدام خود را به آنها یادآوری کنید.

 پس سعی کنید طبق استراتژی کسب وکارتان، هر روز برای دنبال کننده هایتان محتوا داشته باشید زیرا استوری اینستاگرام تیغی دو سر است و اگر از آن استفاده نکنید با استفاده تان نا منظم باشد، باعث افت شما می‌شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 440
  • بازدید کلی : 464